Home/Karriär/E-handelsansvarig

E-handelsansvarig till Infront IT-Partner

Infront IT-Partner är en helhetsleverantör av IT-produkter och tjänster inom IT-infrastruktur till företagsmarknaden. Vi tillför ett värde till våra kunder genom personliga relationer, brinnande engagemang och spetskompetens inom de områden vi verkar.

Vi fortsätter vår tillväxtresa som en av branschens snabbast växande IT-återförsäljare och söker nu dig som liksom oss är övertygad om att en personlig relation inte går att kopiera eller ersätta. Vi vill nu expandera med fler resurser till vår försäljningsorganisation och tror att just DU gör skillnaden!

Beskrivning av tjänsten

Som E-handelsansvarig kommer du bidra till att öka bolagets totala effektivitet och lönsamhet genom att leverera ett högt kundvärde inom e-handel. Vår e-handelsplattform ”MyInfront” är ett nav mellan kunder, Infront och våra system och vi vill med denna portal skapa 100% kundnöjdhet. Vi är ett serviceföretag som strävar efter att fortsätta leverera en hög kundnöjdhet till alla våra kunder.

Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:

  • Ansvara för budget samt bygga, driva utveckling och förvalta Infronts e-handel

  • Driva och projektleda integrationsarbeten mot övriga system och kunders inköpssystem

  • Utbilda Infronts personal och kunder i hur vår e-handel fungerar

  • Analys av användarbeteende och åtgärder för förbättrad kundupplevelse

  • Se till att Infront har en levande e-handel med kampanjer och relevant information

  • Planera och driva det strategiska och praktiska kvalitetsarbetet från daglig styrning till måluppföljning

Som E-handelsansvarig förväntas du vara ambassadör och kulturbärare inför anställda, leverantörer och kunder och du kommer att ingå i en systemgrupp där du representerar MyInfront.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för e-handel, försäljning och människor och som vill tillhöra branschens mest härliga och drivna säljgäng. Att du har arbetat med e-handelslösningar och integrationsarbeten via XML/webservice/FTP tidigare ser vi som ett krav. Om du har tidigare erfarenhet och kunskaper inom SQL/HTML/CSS/Javascript, B2B-affärer, Navision och Netset är det meriterande. Det vi värdesätter allra högst är att du har rätt personlighet och rätt inställning. Du ska behärska svenska och engelska väl i tal och skrift.

För att trivas hos oss ska du:

  • Vara strukturerad

  • Vara resultatfokuserad

  • Vara självständig

  • Vara ansvarskännande

  • Vara teknisk

Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder en dynamisk och kul arbetsplats där det för rätt person finns stora möjligheter att växa och utvecklas. För att nå dina mål krävs det att du är driven, engagerad och gillar att göra insatsen. Vi har ett stort kundfokus och i allt vi gör utgår vi från våra kärnvärden; Engagemang, Glädje, Ansvar och Ambition.

Övrig information

Tillträde: Omgående

Lön: Fast månadslön

Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl 8-17.

Placeringsort: Hammarby Sjöstad, Stockholm

Kontaktperson: Göran Joelsson

Göran Joelsson
Göran JoelssonSales Support Chef
Tel: +46812093658

Sök tjänsten idag

Fyll i formuläret nedan för att söka denna tjänst. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.