Home/Karriär/Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare till Infront IT-Partner

Infront IT-Partner är en helhetsleverantör av IT-produkter och tjänster inom IT-infrastruktur till företagsmarknaden. Vi tillför ett värde till våra kunder genom personliga relationer, brinnande engagemang och spetskompetens inom de områden vi verkar.

Vi fortsätter vår tillväxtresa som en av branschens snabbast växande IT-återförsäljare och söker nu dig som liksom oss är övertygad om att en personlig relation inte går att kopiera eller ersätta. Vi vill nu expandera med fler resurser till vår försäljningsorganisation och tror att just DU gör skillnaden!

Beskrivning av tjänsten

Som Kundservicemedarbetare kommer du i ett nära samarbete med Infronts övriga försäljningsorganisation, bestående av både ute- och specialistsäljare, leverera högsta kundvärde på det bästa, mest effektiva och framförallt trevligaste sättet. Vi är ett serviceföretag som strävar efter att fortsätta leverera en hög kundnöjdhet till alla våra kunder.

Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:

  • Retur- och garantiärenden

  • Orderhantering

  • Restorderbevakning

  • Fakturering

  • Kundadministration

  • Kund- och leverantörskontakt via telefon och mail

Tjänsten innebär även att du kommer att få genomföra diverse uppgifter som vid varje tillfälle är nödvändig för Infronts dagliga verksamhet. Som Kundervicemedarbetare är och förväntas du vara ambassadör och kulturbärare inför anställda, leverantörer och kunder.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och människor och som vill tillhöra branschens mest härliga och drivna säljgäng. Om du har tidigare erfarenhet av att ha jobbat med försäljning, inom IT-branschen eller har kunskaper i Netset är det meriterande men inget krav. Det vi värdesätter allra högst är att du har rätt personlighet och rätt inställning. Du ska behärska svenska och engelska väl i tal och skrift.

För att trivas hos oss ska du:

  • Vara glad, positiv och engagerad

  • Inneha en stor portion social kompetens

  • Vara organisatorisk, noggrann och vara duktig på administration (även under hög arbetsbelastning)

  • Vara serviceminded

  • Vara ansvarskännande

Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder en dynamisk och kul arbetsplats där det för rätt person finns stora möjligheter att växa och utvecklas. För att nå dina mål krävs det att du är driven, engagerad och gillar att göra insatsen. Vi har ett stort kundfokus och i allt vi gör utgår vi från våra kärnvärden; Engagemang, Glädje, Ansvar och Ambition.

Övrig information

Tillträde: Omgående

Lön: Fast månadslön

Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl 8-17.

Placeringsort: Hammarby Sjöstad, Stockholm

Kontaktperson: Göran Joelsson

Göran Joelsson
Göran JoelssonSales Support Chef
Tel: +46812093658

Sök tjänsten idag

Fyll i formuläret nedan för att söka denna tjänst. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.