Home/Karriär/Receptionist

Receptionist till Infront IT-Partner

Infront IT-Partner är en helhetsleverantör av IT-produkter och tjänster inom IT-infrastruktur till företagsmarknaden. Vi tillför ett värde till våra kunder genom personliga relationer, brinnande engagemang och spetskompetens inom de områden vi verkar.

Vi fortsätter vår tillväxtresa som en av branschens snabbast växande IT-återförsäljare och söker nu dig som liksom oss är övertygad om att en personlig relation inte går att kopiera eller ersätta. Med 96 % kundnöjdhet i vår senaste kundundersökning är vi otroligt stolta och behöver nu en ny person till vår reception i Hammarby Sjöstad. Vi tror att just DU gör skillnaden!

Beskrivning av tjänsten

Som Receptionist på Infront kommer du att vara ansiktet utåt för alla kunder, leverantörer och medarbetare som kommer till kontoret. Du ansvarar primärt för att se till att alla besökare tas emot på ett professionellt och servicemedvetet sätt och att de gemensamma kontorsytorna ständigt är presentabla och i gott skick. Du kommer också att svara i telefon, hantera post, beställa kontorsmaterial och utföra diverse administrativa uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ta emot besökare på ett professionellt och servicemedvetet sätt

  • Svara på inkommande telefonsamtal samt mail Se till att konferensrum, kök och allmänna utrymmen är trivsamma och i gott skick

  • Bidra till ständig förbättring genom att proaktivt se till att vårt kontor är en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare

  • Inköp av kontors- och förbrukningsmaterial samt vara kontaktperson till dessa leverantörer

  • Stötta ekonomiavdelningen med diverse administrativa uppgifter

  • Vara ambassadör för Infronts varumärke och värderingar

Vem är du?

Vi söker dig som är engagerad, har en positiv inställning och en hög social kompetens. Du trivs i en varierande roll där du kan jobba självständigt, proaktivt och ta stort eget ansvar. Då din roll är central i organisationen är det viktigt att du är kommunikativ, prestigelös och tycker om att stötta dina kollegor och vara behjälplig där det behövs.

För att trivas hos oss bör du:

  • Ha god vana i Office 365-paketet

  • Brinna för att skapa god stämning och vara serviceminded

  • Ha ett eget driv och tycka om att ta egna initiativ

Du ska ha gymnasiekompetens och behärska svenska och engelska väl i tal och skrift.

Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder en dynamisk och kul arbetsplats där det för rätt person finns stora möjligheter att växa och utvecklas. Vi har ett stort kundfokus och i allt vi gör utgår vi från våra kärnvärden; Engagemang, Glädje, Ansvar och Ambition.

Övrig information

Tillträde: Augusti 2018

Lön: Fast månadslön

Arbetstid: Heltid, måndag till fredag kl 07.30-16.30.

Placeringsort: Hammarby Sjöstad, Stockholm

Kontaktperson: Åsa Andersson

Åsa Andersson
Åsa AnderssonEkonomichef
Tel: +46841069033

Sök tjänsten idag

Fyll i formuläret nedan för att söka denna tjänst. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.